Suntem o echipă tânără, dinamică, transdisciplinară, profesionistă, cu 21 terapeuți și doi coordonatori ABA, cu multiple certificări și acreditări, orientată spre ascultare activă și o bună comunicare cu partenerii noștri: copii, părinți, membri ai comunității în care activăm. Facilitatori în cadrul programelor noastre sunt psihologi, analiști comportamentali și terapeuți specializați în psihopedagogia copilului, pregătiți să își adapteze tehnicile de lucru atât la nivel individual, cât și al dinamicii de grup. În funcție de activități și proiecte, apelăm și la colaboratori externi (artiști plastici, actori, muzicieni), care oferă și mai mult dinamism și creativitate programelor noastre.

Anda Băcanu

Președinte al Asociației „Bright future” din București

Consultant programe ABA, logoped, psiholog

Anda este licențiată în Psihologie Specială și a absolvit masterul de Terapie Logopedică și cel de Psihologia Muncii, Transporturilor și Serviciilor, ambele în cadrul Universității din București. Din dorința de perfecționare, a urmat cursul de Analiză Aplicată a Comportamentului, în cadrul programului Clemson. Lucrează în domeniul analizei comportamentale aplicata din anul 2010, în calitate de terapeut și logoped, și mai apoi consultant programe ABA pentru persoanele diagnosticate cu autism și alte tulburări de dezvoltare. Colaborează cu numeroase grădinițe și școli în calitate de logoped și psiholog, iar în sfera de coordonare programe ABA oferă servicii atât în cadrul centrului din București, cât și familiilor din țară. 

Anda este membru fondator al Asociației „Bright future for every child”, unde funcționează cele două centre – Centrul pentru Autism „Bright Future” și Centrul Logopedic „Bright Future”. Aici Anda se implică activ în coordonarea echipelor formate din terapeuți și familie, se asigură că sunt implementate în mod corect tehnicile ABA de către terapeuții centrului, coordonează grupurile de socializare și acordă o atenție deosebită integrării copiilor cu tulburări de spectru autist și alte deficiențe în școlile și grădinițele cu care colaborează. 

În calitate de consultant programe ABA, logoped și psiholog îmi dedic toate cunoștințele acumulate în ani de experiență profesională în atingerea potențialului maxim al copiilor diagnosticati cu autism și alte tulburări de dezvoltare. Speranța mea și a întregii echipe este sa reușim să susținem financiar cât mai multe ore din terapia copiilor din familiile cu venituri minime, astfel încât să poată avea o șansă la recuperare, iar acest lucru îl putem realiza prin proiectele în care ne implicăm și cu ajutorul donatorilor noștri.”

Mirela Bîrsășteanu

Vicepreședinte al Asociației „Bright future for every child” din București

Consultant programe ABA, psiholog, logoped

Mirela a absolvit Facultatea de Psihologie și Științele Educației specializarea Psihopedagogie Specială, în cadrul Universității din București, și a urmat cursul de Analiză Aplicată a Comportamentului în cadrului programul ABA Espania. Lucrează de peste 9 ani în corectarea tulburărilor de limbaj, atât cu copii tipici, cât și cu copii cu nevoi speciale (autism, ADHD, deficiențe mintale, senzoriale și tulburări de vorbire). Totodată Mirela lucrează de peste 6 ani în analiza comportamentală aplicată, la nivel de realizare a planului de intervenție personalizat, coordonează programe de intervenție în întârzierea dezvoltării limbajului și nu numai.

 În cadrul cele două centre – Centrul pentru Autism „Bright Future” și Centrul Logopedic „Bright Future” – este și coordonatorul grupurilor de socializare pentru copii, un real suport mai ales în perioada pandemiei. Colaborează cu grădinițe și școli în vederea evaluării complexe pe toate ariile de dezvoltare ale copiilor cu diverse tulburări.

Sunt încrezătoare că, alături de prietenii, donatorii noștri, vom crește din ce în ce mai mult și vom putea ajuta un număr tot mai mare de cazuri sociale de copii care au nevoie de terapie. Este dificil să accept faptul că un copil trebuie să se retragă din cadrul programului de terapie sau că nu își poate atinge potențialul pentru că familia nu-l poate susține financiar. Este o provocare pentru noi, ca echipă, să găsim fondurile necesare pentru a-i ajuta. Pentru mine, cea mai mare provocare este să reușesc să integrez copiii cu care lucrez în societate, școală sau grădiniță, dar și să ajungă în punctul în care sunt independenți.”